sobota, 21 października 2017

zaful wishlist


Przygotowałam dla Was propozycje sukienek ze sklepu Zaful. Zamawiałam już u nich sporo rzeczy i śmiało mogę zagwarantować, że ciuchy nie odbiegają jakościowo od tych z naszych sieciówek. Niektóre są identyczne, jak np. sukienka w kratkę poniżej. Kupiłam taką samą w Sinsay, ale w Zarze również takie były. Sami zobaczcie! :) 



Czarna sukienka z modnym kwiatowym haftem. 
Idealna na jesień do botków i płaszcza lub ramoneski. 



2 KLIK
To jest właśnie ta sukienka, o której już wspomniałam. Niczym nie różni się od tej z sieciówki. 
Nie wiem jak Wam, ale mi bardzo się spodobała i świetnie się w niej czuję. 




Kolejna to perełka w kolorze nude z uroczymi falbankami. 
Uwielbiam ten kolor. 



4 KLIK 
Mała czarna z modnymi szerokimi rękawami
 i wiązaniem na dekolcie. 



5 KLIK
Koszulowa sukienka w klasyczną czerwoną kratę.



Myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie. Jak Wam się podoba? :) 



11 komentarzy:

  1. Mi najbardziej z Twoich propozycji spodobała się pierwsza sukienka z haftami oraz te dwie ostatnie czerwona w kraty i ta czarna gładka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka w kolorze nude była w moim koszyku jednak ostatecznie zrezygnowałam i przyznam szczerze, że żałuje że jej nie wybrałam ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. super rzeczy :)
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe sukienki. W oko najbardziej wpada czarno-czerwona krata i czarna w folkowe wzory ;)
    Zapraszam do siebie na blog! ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Great post dear! You have a nice blog.
    I follow you can you follow me back dear?
    my blog: www.guzelvekulturlu.com
    I will really appreciate that. Thank you
    Kisses :)

    OdpowiedzUsuń