piątek, 18 marca 2016

beige coat

Po długim czasie w końcu przychodzę do Was ze sporą dawką zdjęć. Przez ostatnie dni padał deszcz na przemian ze śniegiem, więc ciężko było cokolwiek stworzyć. Jednak dzisiaj pogoda dopisała i przyszła prawdziwa wiosna. Wykorzystałam to i poszłam z Dianą [classic-vibe] na zdjęcia. Stylizacja typowo na cieplejsze dni, jak Wam się podoba?

PS. Widzimy się za dwa tygodnie, ponieważ wyjeżdżam. Możecie mnie znaleźć na instagramie, tam będę na bieżąco. Enjoy!



  





















buty, okulary - sinsay, płaszcz, koszula, spodnie - priv sklep, chustka - house,
 zegarek - bershka, torebka - reserved 












35 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny płaszcz i twój usmiech rozwesela zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no prosze mam taki sam płaszczyk ; ) tylko w jaśniejszym odcieniu świetnie się prezentuje na tobie

    OdpowiedzUsuń
  4. cudny płaszczyk i piękny zegarek! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz cudownie, wszystko pięknie do siebie pasuje ;) Uwielbiam ten krój płaszcza - mam bardzo podobny w kolorze pudrowego różu ;) Zachwycam się też koszulą - ma piękne wykończenie. A Twoje paznokcie - dzieło sztuki ;) Nic dodać, nic ująć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ładnie i promiennie:)

    Pozdrawiam!
    www.ankyls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie piękne paznokcie <3 Wyglądasz super :) Płaszcz to absolutny must have :) Ja nadal szukam odpowiedniego, ponieważ nie mogę trafić z długością :)
    świetna i przemyślana stylówka :) Wszystko super ze sobą współgra :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W torebce i paznokciach się zakochałam :) Miłego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zestaw. Płaszczyk jest idealny ale w paznokciach to się zakochałam <3

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny zestaw i jak zwykle wspaniałe paznokietki:):*

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny płaszcz i cudowne paznokcie :)
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny płaszczyk :) uwiódł mnie Kolor i to jak w nim wyglądasz :)
    Zapraszam tez do mnie :) Obserwuje i licze na rewanz jezeli Ci sie u mnie spodoba :)
    http://vademecumpiekna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Obejrzałabym się za Tobą na ulicy :P Bajka! Miłego wieczoru :*

    OdpowiedzUsuń
  14. oh widzę, że mamy podobny gust :) mam tę samą torebkę i płaszczyk :) obserwuję
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja! Przepiękny ten płaszczyk! *.*

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale śliczny jest ten płaszczyk<3

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny zestaw! Mogłabym się tak ubrać :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Całość bardzo mi się podoba, najbardziej torebka i paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Płaszczyk masz rewelacyjny <3
    Super wyglądasz :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądasz przecudownie :)
    Uwielbiam twoje stylizacje :)
    http://jennkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie wyglądasz, extra płaszczyk i genialne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowny płaszczyk ale to torebka skradła me serce! :) Pozdrawiam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie wygladasz <3
    świetna stylizacja !
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Super płaszczyk:)Piękne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny zestaw ! <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubię Twój styl i zawsze nienagannie zrobione paznokcie <3
    Mam podobny płaszczyk tylko, że w kolorze czarnym.. Twój chyba bardziej mi się podoba :)
    Wyglądasz uroczo i pięknie :*

    Przesyłam buziaki
    xoxo
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  27. Kochana gdzie nam uciekłaś? czekam na kolejne stylówki:*:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spokojnie, wrócę :* jutro planuje iść na zdjęcia, więc nowy post będzie niebawem :)

      Usuń
  28. Swietna stylizacja. Nie moge sie napatrzec :)

    OdpowiedzUsuń
  29. paznokcie masz mega!:) bardzo mi się podoba taki zestaw ;-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń